האם גנץ מאיים באקדח ריק מכדורים? • האזינו לפרשנים

אסתי פלד 1 Comment on האם גנץ מאיים באקדח ריק מכדורים? • האזינו לפרשנים

הפרשנים יעקב ריבלין ואבי בלום בשיחה עם מגיש המהדורה המרכזית, על עדותו של ראש הממשלה לשעבר בוועדת מירון ועל הקמפיין איתו הולך להפציע יו"ר כחול לבן

צילום: Tomer Neuberg/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צמד הפרשנים, יעקב ריבלין ואבי בלום שוחחו הערב (שני) עם איתי גדסי במהדורה המרכזית, על הקמפיין של גנץ לפיו הוא היחיד שיכול להרכיב ממשלה ועל עדותו של ראש הממשלה לשעבר נתניהו בוועדת מירון.

יעקב ריבלין פתח בהתייחס לדבריו של המרואיין הקודם, חה"כ ישראל כ"ץ על עדות נתניהו בוועדת החקירה: "כץ מבין את מה שלפיד וגנץ הבינו כשהם קיבלו את ההחלטה להקים ועדת חקירה למירון כשהמסר היה ברור שזה יכול להזיק לנתניהו פוליטית. כל הוועדה הזו קמה ע"י הממשלה החדשה במטרה פוליטית והם די קרובים לזה".

אבי בלום: "מי שעקב אחרי העדות של נתניהו מהותית ראה שהייתה הרבה אמת בדבריו שרה"מ לא אמור לעסוק בפרטים. אבל היה ניכר שהוא לא התכונן כמו שצריך. התשובות שלו לא היו תמיד במקום והוא נתפס כמי שקצת מתפתל על הדוכן. אפילו דרעי אמר כמעט את אותם דברים אבל בהנמכת קומה".

לאחר מכן התייחס ריבלין לקמפיין של יו"ר כחול לבן: "גנץ הולך להפציץ הערב בראיונות על הקשרים המיוחדים שלו עם החרדים ואיך הוא יכול להקים איתם ממשלה. זה המסר שלו שיושמע מהיום ועד הבחירות. הוא אומר שיכול להושיב את זנדברג והחרדים כי הוא טיפוס שמאחד את כולם. אלה דיבורי סרק. הוא לא יכול לעשות את זה. הוא יכול רק לקוות שהחרדים יכריחו את נתניהו ללכת הביתה".

אבי בלום: "מה שנשאר לו זה לבוא ולומר לבוחרים שאם הם רוצים ממשלה בלי נתניהו, 'אני יכול להביא את החרדים בניגוד ללפיד'. אבל באמת קשה לראות את זה קורה אלא אם החרדים יניחו לנתניהו אקדח על השולחן".

ריבלין: "הוא חושב על תקדים בנט, להגיד ללפיד אם אתה לא נותן לי את ראשות הממשלה אני הולך לצד השני. אבל לפיד לא יוותר על ראשות הממשלה שוב כי מקסימום ילכו לעוד בחירות והוא ימשיך להיות ראש ממשלת מעבר. ללפיד אין מה להפסיד. האקדח של גנץ ריק מכדורים".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    כמו שיש לו ראש בלי מח…